Ponosimo se našim klijentima
Do not say a little in many words but a great deal in a few.Pitagora
Početna > tko smo > ljudi > Marko Propadalo, direktor - partner

Marko Propadalo, direktor - partner

Marko Propadalo, direktor - partner

Obrazovanje: diplomirani novinar (Fakultet političkih znanosti, studij novinarstva)

Dvanaest godina iskustva na poslovima komunikacijskog menadžmenta i savjetovanja

Specijalnosti: komunikacijsko savjetovanje, odnosi s medijima,  potrošački odnosi s javnošću, izgradnja brenda i lansiranje proizvoda, korporativni odnosi s javnošću (društveno odgovorno poslovanje), organizacija događanja, analiza i ocjena medijskih objava, praćenje aktivnosti konkurencije

Iskustvo: automobilska industrija i usluge, dizajn i arhitektura, energetika i zaštita okoliša, farmaceutika, film i video, financije, hotelijerstvo i turizam, hrana i piće, kultura i izdavaštvo, kozmetika, moda, nevladine udruge, obrazovanje i edukacija, osiguranje i zdravstvena zaštita, sponzorstva

Najbolji projekti:

  • izrada i provedba komunikacijske strategije za luksuzno naselje Punta Skala IMMO Exclusive Petrčane (2010 - 2011)
  • izrada i provedba komunikacijskog plana za lansiranje Bubašpara iPhone igrice (Raiffeisen stambena štedionica)
  • medijska podrška glazbenom događanju Tuborg Green Fest ponosno predstavlja Kaiser Chiefs (2008.)

Trenutni klijenti: Nestlé Adriatic, Nestlé žitarice (CPW), G3 Spirits (Jägermeister), Novartis Hrvatska, Hrvatski liječnički zbor, Primat RD, Portanova