Ponosimo se našim klijentima
Innovation distinguishes between a leader and a follower.Steve Jobs

Coca-Cola

Coca-Cola – obilježavanje 40 godina Coca-Cole u Hrvatskoj

Različitim aktivnostima usmjerenima na različite ciljne skupine, ponajprije na potrošače i poslovnu javnost, Coca-Cola je 2008. godine obilježila 40 godina u Hrvatskoj.

Okosnica središnje proslave te okrugle obljetnice, održane u ožujku na zagrebačkom Trgu bana Jelačića, bila je dodjela 40 crvenih automobila marke Fiat 500 dobitnicima u nagradnoj igri, a prije uručenja poznati milenijski fotograf Šime Strikoman ovjekovječio ih je parkirane u obliku broja 40 uz kip bana Jelačića. Dodjelu automobila pratio je i zabavni program s brojnim izvođačima pod voditeljskom palicom Mirne Maras i Marija Valentića, a ključeve automobila dobitnicima je dostavio padobranac nakon spektakularnog skoka na samo središte trga.

Uz organizaciju i medijsku podršku tom nesvakidašnjem događanju, agencija Media Val bila je zadužena i za izdavanje Coca-Coline monografije, u kojoj je poznati pisac, novinar i kritičar Zlatko Gall predstavio najznačajnija poslovna i društvena događanja na koje je tvrtka utjecala tijekom 40 godina u Hrvatskoj.

Galerija slika:


Iz medija: