Ponosimo se našim klijentima
Do not say a little in many words but a great deal in a few.Pitagora
Početna > što radimo > izdvojeni projekti > Coca-Cola HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska – organizacija i medijska podrška Bistrinoj biciklijadi u Vukovaru

Projekt Bistrine biciklijade dio je niza aktivnosti pod zajedničkim imenom Bistra i bicikl koji su pokrenuli Coca-Cola HBC Hrvatska i njezina prirodna voda Bistra te Udruga Moj bicikl, s ciljem pomaganja razvoja cikloturizma i turizma na lokalnoj razini, ostavljajući manjim sredinama trajne vrijednosti koje služe daljnjoj promociji uporabe bicikla i aktivnog načina života.

Bistrina biciklijada u Vukovaru, održana u lipnju 2010. godine pod sloganom „Kroz Vukovar na pedali“, okupila je više od 1.000 sudionika iz svih krajeva Vukovarsko-srijemske i okolnih županija, a biciklističku povorku poveo je vukovarski gradonačelnik Željko Sabo, zajedno s predstavnicima gradske uprave i Turističke zajednice grada Vukovara te Coca-Colinim zaposlenicima. Uoči biciklijade Coca-Cola HBC Hrvatska donirala je parkiralište za bicikle i Bistrine bicikle vukovarskoj gradskoj upravi, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Vukovara izdana je biciklistička karta Vukovara, a uz podršku Policijske uprave vukovarske-srijemske organizirana su obrazovna predavanja o sigurnosti u prometu u vukovarskim školama.

Za koordinaciju svih aktivnosti projekta, kao i za medijsku podršku, bila je zadužena agencija Media Val, službena agencija za odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska.

"Coca-Cola HBC Hrvatska tijekom posljednjih je deset godina osmislila i pokrenula niz jedinstvenih projekata u zajednici po načelu javno-privatnih partnerstava, a te je te projekte i kreativna rješenja zbog njihove kompleksnosti izazovno ostvariti. Media Val pokazao se kao pouzdan i visokoprofesionalan partner ne samo u upravljanju komunikacijom nego i tehničkoj izvedbi naših društveno odgovornih projekata, a svojom ih je potporom dodatno i unaprijedio. Tomu svakako pridonosi uigran tim, ali i njihova prilagodljivost potrebama klijenta i odgovornost u provedbi povjerenih zadataka i projekata."
Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska

Galerija slika:


Iz medija:


Audio:

Video: