Ponosimo se našim klijentima
There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.Oscar Wilde

Croatia Airlines

Croatia Airlines – strategija i provedba Press programa 

Croatia Airlines je hrvatska zrakoplovna tvrtka koja povezuje hrvatske gradove s najvažnijim europskim metropolama i preko njih s cijelim svijetom. Agenciju Media Val angažirala je 2003. godine godine za savjetovanje i rješavanje problema lošeg publiciteta koji je tvrtku pratio kroz čak nekoliko mjeseci.

Media Val je osmislio i u suradnji s tadašnjim Ministarstvom pomorstva, prometa i veza te Hrvatskim novinarskim društvom proveo Press program, program edukacije novinara u sklopu kojeg su novinari najutjecajnijih medija u Hrvatskoj sudjelovali u višednevnim stručnim predavanjima u Zagrebu, Dubrovniku i Frankfurtu.

Nakon radionica, na kojima se razgovaralo i o otvorenosti Croatia Airlinesa prema medijima te o imidžu u javnosti i medijima, medijska slika tvrtke gotovo se trenutno popravila. Uz to, novinari su se dodatno educirali o temi koju prate, a dogovoren je i nastavak suradnje kroz kontinuirano informiranje novinara o zrakoplovnoj industriji u Hrvatskoj. 

Galerija slika: