Ponosimo se našim klijentima
Attitude is a little thing that makes a big difference.Winston Churchill
Početna > što radimo > izdvojeni projekti > Hermes International

Hermes International

Hermes International – lansiranje brenda Dida Boža na hrvatskom tržištu

Tvrtka Hermes International nije tipičan primjer hrvatske tvrtke koja se najprije trebala dokazati na domaćem tržištu da bi kasnije svoje poslovanje eventualno proširila na strana tržišta. Proizvodi tvrtke prošli su obrnut put – pod imenom Dalmatia već su niz godina prisutni na tržištu Sjedinjenih Američkih Država gdje su osvojili brojne nagrade.

Ohrabrena uspjehom na inozemnim tržištima, tvrtka Hermes International odlučila je proizvod ponuditi i zahtjevnom domaćem tržištu te krenuti u misiju educiranja hrvatskih potrošača oko mogućnosti kombiniranja džemova i namaza s raznim jelima.

U tu svrhu angažirana je agencija Media Val koja je osmislila naziv brenda za domaće tržište, pripremila strategiju oblikovanja i lansiranja brenda te provela intenzivnu komunikacijsku kampanju, koja je rezultirala objavama u gotovo svim novinama, lifestyle i specijaliziranim časopisima i na brojnim radijskim postajama i portalima, te intervjuima u vodećim poslovnim tiskanim medijima. Proizvodi Dida Boža ušli su u sve veće trgovačke lance i trgovine zdravom prehranom i postali sinonim među potrošačima za ukusne namaze i džemove.

Galerija slika:


Iz medija: