Ponosimo se našim klijentima
Public speaking is the art of diluting a two-minute idea with a two-hour vocabulary.John F. Kennedy
Početna > što radimo > izdvojeni projekti > Coca-Cola HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska – organizacija i medijska podrška projektu Lijepa naša Sava

Lijepa naša Sava projekt je koji su 2008. godine partnerski pokrenuli Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save i Coca-Cola HBC Hrvatska radi promicanja svijesti o važnosti zaštite okoliša i vodnih bogatstava u Republici Hrvatskoj. Ovaj društveno odgovorni projekt uključuje institucije na svim razinama, od mjerodavnih državnih tijela do, na lokalnoj razini, gradskih poglavarstava Siska, Slavonskoga Broda i Županje, županijskih gospodarskih komora te turističkih zajednica i muzeja u Zagrebu, Sisku, Slavonskome Brodu i Županji, a sve radi ostvarenja zajedničkog cilja – zaštite i promocije rijeke Save.

U okviru izdanja projekta Lijepa naša Sava iz 2010. organizirane su četiri konferencije za novinare, pet savskih sajmova i promocija savske kravate u Davoru, koji su, uz sedam partnera na državnoj i 20 na lokalnoj razini, ukupno okupili 14.000 posjetitelja, 80 izlagača i 420 izvođača. Predstavljene su i prve serije suvenira kontinentalnog turizma izrađene od tisućljetnog drva izvađenog iz korita rijeke Save.

Projekt se nastavio i 2011. savskim sajmovima u Zagrebu, Županji, Sisku i Slavonskom Brodu kada je obrazovno-zabavna radionica Vidljivi i nevidljivi svijet u vodi u organizaciji Hrvatskih voda postala dijelom ponude svih sajmova. Agencija Media Val bila je zadužena za operativnu izvedbu, a povjereno joj je i cjelokupno upravljanje komunikacijom.


"Coca-Cola HBC Hrvatska tijekom posljednjih je deset godina osmislila i pokrenula niz jedinstvenih projekata u zajednici po načelu javno-privatnih partnerstava, a te je te projekte i kreativna rješenja zbog njihove kompleksnosti izazovno ostvariti. Media Val pokazao se kao pouzdan i visokoprofesionalan partner ne samo u upravljanju komunikacijom nego i tehničkoj izvedbi naših društveno odgovornih projekata, a svojom ih je potporom dodatno i unaprijedio. Tomu svakako pridonosi uigran tim, ali i njihova prilagodljivost potrebama klijenta i odgovornost u provedbi povjerenih zadataka i projekata."
Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska

Galerija slika:


Iz medija: