Blog

Prvih 15 godina

15 godina – puno ili malo? Ako se mene pita – dosta. Tog ranog proljeća 2003. jasno se sjećam odlučnosti, dotad samo skup kolega iz PR odjela, da svaki iz nekog svog razloga napusti okrilje velike međunarodne oglašivačke agencije. Ambicioznost i doza nadobudnosti pretvorila je tu grupu doslovno preko noći u mlade poduzetnike koji se tek moraju izboriti za svoje mjesto na PR tržištu u nastajanju. I ne, nije bilo nimalo lako…


Možda zanimljiva, a svakako malo poznata činjenica je da ime Media Val nismo sami osmislili, već smo ga preuzeli od jedne neaktivne tvrtke. Svidjelo nam se, a i imalo je veze s tad osnovnom djelatnošću nove agencije – odnosima s medijima. Onaj drugi dio imena (Val) odgovarao nam je jer je ljubav prema moru bila zajednička baš svim partnerima.


Sjedište nam je najprije bilo u strogom centru grada (Ilica kod Britanca), a tamo nismo bili sami. Zapravo, prostorija u kojoj smo radili na svojim prvim projektima bila je neki čudan miks sobe za sastanke i galerije pa smo često bili ometani potencijalnim kupcima – ljubiteljima umjetnina, a nas se opisivalo riječima: „ne obraćajte pažnju na njih – dečki tu nešto smišljaju“. Dečki su onda smislili da bi bilo dobro odseliti se na Zapad. Na Fallerovom šetalištu, u prizemlju obiteljske kuće, zadržali smo se par godina. Tamo nam se dogodilo nekoliko ključnih stvari koje će itekako utjecati na daljnji razvoj Media Vala: osim naglog povećanja portfelja klijenata, dotad muškom klubu pridružuju se dvije kolegice, a krenuli smo i s naprednim programom studentske prakse.


Zahvaljujući tom programu, u koji se i danas ulazi na temelju životopisa, zadovoljavajućih rezultata pisanih zadataka i dodatnih usmenih provjera, došli smo do učinkovite podloge za regrutiranje mladih talenata, odnosno budućih zaposlenica i zaposlenika. Usprkos strogim kriterijima i zahtjevnom procesu odabira, činjenica je da smo se tu i tamo znali sretati s praktikantima koje još i danas pamtimo po njihovoj nepismenosti, sramežljivosti, nesnalaženju u stresnim situacijama… A sve su to karakteristike nespojive s njihovom željenom budućom profesijom, koju su često (tako pogrešno) smatrali jednostavnom, pa i glamuroznom. Međutim, velika većina tih mladih ljudi naučilo je dosta o poslu, odnosu s klijentima i dobavljačima, timskom radu te funkcioniranju jedne agencije općenito. Jer kod nas praksa ne uključuje kuhanje kave, kopiranje… već rad i pomoć na konkretnim projektima. Neke od njih i danas znamo sresti na raznim pozicijama i laska što su nam zahvalni da su svoje karijere počeli upravo u Media Valu. A čak njih osam do sad su dobili priliku za stalnim zaposlenjem u agenciji.

Učitaj više