Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020

Uvod

Rijeka je 1. veljače 2020., u godini kad Hrvatska ujedno prvi put predsjeda Vijećem Europske unije, proglašena Europskom prijestolnicom kulture. Time je postala prvi hrvatski grad koji je ponio uglednu titulu koju od 1985. godine dodjeljuje Europska komisija u natjecanju među gradovima koji moraju dokazati da kulturu vide kao važno područje svojeg razvoja i svoje preobrazbe. U povodu preuzimanja titule i otvorenja projekta, Rijeka je na sebi svojstven način organizirala cjelodnevni kulturni tulum koji je na više od 30 lokacija predstavio 70 događanja, a u čiju je organizaciju bilo uključeno više od 40 različitih udruga, poduzetnika, umjetničkih organizacija i brojnih pojedinaca. Neobično, ali i jedinstveno događanje tog dana bila je Opera Industriale koja je donijela podsjetnik na bogatu i burnu riječku povijest te poruke poštovanja prema snazi radnika u životu modernog grada, radnika koji su s ponosom gradili Rijeku. Sloboda, Tolerancija, Antifašizam i Ljubav samo su neke od poruka kojima je završila središnja svečanost, a program se nastavio do jutra u brojnim klubovima, kafićima i koncertnim prostorima.

imageLoader

Naša uloga

Agencija Media Val bila je zadužena za cjelokupnu podršku stranim medijima na događanju. Naš angažman uključivao je izradu detaljne liste medija s inozemnih ciljanih tržišta, pripremu materijala za medije (pozivnica, dopisa i dodatnih informacija), kontakt prema novinarima radi organizacije smještaja i prijevoza te programa njihovog boravka u Rijeci u vrijeme otvorenja, upravljanje procesom akreditiranja novinara, vođenje press centra za inozemne novinare, cjelokupnu komunikaciju vezano uz dogovaranje izjava i intervjua na konferenciji za novinare i nakon događanja, slanje priopćenja stranim medijima, praćenje objava u medijima i komunikaciju s novinarima i urednicima u razdoblju nakon događanja.

imageLoader

Rezultati

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država. Svi su nakon događanja pohvalili cjelokupnu organizaciju i komunikaciju s medijima, pri čemu su pojedinci istaknuli ovaj projekt kao primjer dobre prakse upravljanja press centrom i postupanja s predstavnicima medija. Događanje su pratile novinarske ekipe iz svih zemalja u okruženju, ali i iz drugih dijelova Europe, među kojima su bili relevantni tiskani mediji, televizijske postaje i portali.